mommysharks Beraber gidiyoruz mamayı bırakmak istiyorum ama bebeğim emdikten sonra 2 3 ölçü mama içer yoksa dalamıyor sadece emerek uyursa en fazla 2 saat uyur. Mamayı nasıl kesebilirim kızım 3 ay3 günlük
Aliyeylmz27 mommysharks sütünüzü artırarak kesebilrisinz ztn bebeğin doğarsa mama kendisi istemez eyer meme reddi yasamiyorsanzi canm
Elfelf475 mommysharks 3 aylıkken 2 3 saatte bir kalkması normal zaten 5. Ayda daha kuvvetli emmeye başlayıp 4 5 hatta bazen sabaha kadara uyuyacak o yüzden sabretmenin lazım bir iki hafta
aykoz_ mommysharks vejım kız da meme+ mama idi ek gıdsya gecince biberonu bıraktı. Sanırım ıkısınden birini seçiyor
mommysharks Aliyeylmz27 zaten emince diyorum 40 mama içip doyar diye mesela emdi diyelim 1,5 saate tekrar emer uyursa bazen yarım saat bazen 1 saat uyur
Elfelf475 mommysharks aslında çok takılmamak lazım saatlere inanın biz bile her gün basmayız bebekler de robot değil bizim aksimize aşırı hızlı büyüyorlar ağrıları sızıları olabilir her gün aynı bebek olmasını beklemeyelim biz ne kadar rahat huzurlu olursak bebek de öyle olur 🌸
Aliyeylmz27 mommysharks benim oğlum 7 aylık sadece anne sütü alıyor ek gıda mama kesinlikle almıyor gayette güzle doyuyor masallh senn bebeğin daha 3 aylık mis onun midesi ne kdr alicak ki canm
Aliyeylmz27 mommysharks masallh kilosuda güzel yanı sen çok zorda kalmadigin sürece mama verme bence çünkü seni emmeyi bırakır sütünü artir yaglandir canım
Aliyeylmz27 Irmakprensesinannesi yemiyor canım ne kadar ısrar etsem çabaladım yediremedim sadece anne sütü alıyor bnde kilosu boyu gayet güzel olunca fazla ustelemek istemedim i yuzdn sadece anne sütüyle gidiyoruz nasıl olucak artk bilmiyorum
Dlkbrs mommysharks neden kesmeyi düşünüyorsun ki? İçsin ne olacak. Takviye gibi düşün. Onun içinde de vitaminler var.
mommysharks Dlkbrs aynen artık sorgulamıyorum sadece mama vermesem kendim tatmin olmuş olucam sanırım lohusa kafası işte😂