1 yasinda kizim 3 aydır kilo almıyor. Doktor raporlu mama verdi içmiyor. Ne yaparsam yapayım 2 defa çiğniyor başka yok. Sadece emiyor. 1 2 saat emzirmesemde açlıktan ağlıyor yemek koyuyorum yine yemiyor. Aralık ayında corono olmuştuk o günden beri bi daha toparlayamadı. Bağışıklığı falanda zayıfladı sürekli hasta oluyor. Kafayı yicem. Ben öyle kiloya takan bi insan değilim. Büyük kızımda çok yemezdi ama bilirdim kendine yetecek kadar yerdi. 8 kilo hiç kilo almadı. Varmi başına gelen yapılacak bisey. Benim aklım mantığım durdu tamamen