reynwoman Kızlar 20 aylık kızım üç gündür ishal günde 4,5 kez ishalli bez alıyorum altından rota virüs olabilir mi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi reynwoman Olabilir bu ara yeniden salgın olmuş mutasyona uğramış çünkü sadece çocuklar değil yetişkinlerde etkiliyormuş. Ateşi de varmı
Durukusunannesii reynwoman tahlil yaptirmadan anlaşılmaz cnm Bi doktora gidip kaka tahlili yaptırın şu salgın var normal salgjnda olablr ihmal etmemek lazım
reynwoman reynwoman birde evimizde değiliz eşimin memleketine geldik elazığdayız köydeyiz ne vereceğimi şaşırdım
Zeyynep reynwoman dişte olabilir rota virüsü nasıl ilerliyor bilmiyorum ama diş veya başka nedense eğer maflor damla alın eczaneden çok iyi geliyor
reynwoman Zeyynep tam geçti diyorum bir daha ishal poposu falan çok kötü oldu et gibi ya kıRmızı acile götürelim o halde birde köydeyiz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi reynwoman Yinede götürün. İshal çok fazla deyin, rota testi yapılır kaka tahlilinden
Durukusunannesii reynwoman bakarlar tabi ishal bebegi halsiz bırakır benim kızım ishal olmuştu bkere iştah falanda gitmişti.
Zeyynep reynwoman tabi en iyisi acile götürün pişik içinde travocort tavsiye ederim günde iki defa sürdürmü geçiyor 2 3 güne geçmiş olsun
reynwoman Durukusunannesii benim kızımda öyle üç gündür iştahı pek yok ama hal konusunda baya hareketli hiç halsizlik yok ya bilemedim gidelim biz bir acile içim rahat eder en azından teşekkürler
Durukusunannesii reynwoman mutlaka gidin en azından tahlil verirsnz içiniz rahat eder çok geçmiş olsun
Ekim-4 reynwoman ateşi yoksa belki orda içtiği su da yaramamış olabilir mekan değişikliği filan ama doktora yinede götürme imkanınız varsa götürün. Muz haşlanmış patates yedirin onlarda keser pişiği içinde travazol kullanmıştık biz
Kevseryldz reynwoman canım Dr git mutlaka ama şunu da dene çok faydasını gören oluyo hatta benim 1 yaşında kızıma bugün yaptım. Bir tatlı kaşığı bala 4-5 damla limon sık Bi dilim sarımsağı küçük küçük doğra yedir. Ve gün boyu da bol su ver. Toparlar iki güne
paradise reynwoman baya salgin varmis rota umarim degildir ama test yapinca çıkıyormuş 3 gun uzun bir süre doktora goturseniz daha iyi olur belki takviye verir
reynwoman Kızlar hepinize teşekkür ederim Elazığ devlet acile geldik kusması ateşi yok diye kaka testi bakmadılar bu kadar baştan savma doktorları anlamıyorum cidden , şuan havalimanındayız İstanbul’a dönüyoruz orada kendi doktorumuza geçeceğiz hemen