Kızlar geçiren var mı 17aylik 4gun oldu kıpkırmızı bişey yemekte zorlanıyor. Nezaman geçer bu . Karadut ozu kullanıyorum ama hafifledi sadece. Geceleri çok çok huzursuz çok kasiyo kendini ağrısı mi oluyo acaba anliyamiyorum. Yarın sanırım tekrar doktora göstericem. Geçiren var mı surec nasıl