cottoncandy ben vermedim henüz ama kesin vereceğim 14 aylık olmasını bekliyorum, o yüzden hem burada bekleyeyim hem de bi kaç yazmak istediğim durum var, biz bu süreçte 3 kreşle görüştük, biri gerçekten çok olumsuzdu benim için ve oldukça da popüler bir kreşti fiyatı da diğer görüştüklerimize göre pahalıydı hatta, ama gelgelelim görüştüğümüz kişi pedagojik bir çok durumdan bi haberdi, bebeğimin yürümüyor oluşuna bile takıldı, bebeğimi yaşıtlarından küçük buldu ve bunu bana inanılmaz profesyonel olmayan bir biçimde yansıttı, bebek beslenmesinden bi haberdi, etkinlik olarak ne yaptıklarını sorduğumdaysa bebek grubuna etkinlik yapmadığını söyledi takdir edersiniz ki her ay için uygun bir çok etkinlik var, hatta çizgi film izlettirdiklerini söylediler, sizlere tavsiyem görüşmelerde ince eleyip sık dokumanız, çünkü çok popüler olsalar bile bazı kreşler gerçekten içi boş olabiliyormuş, bu kreşe arkadaşlarımın çocukları da gidiyor düşünün, referans olarak bir çok doktor, psikolog vs çocuğundan bahsettiler( hastanede çalıştığım için özellikle referansları bu şekildeydi), ben 3-4 aylığına vereceğim kreşe eğer olumsuz bi durum yaşarsam ücretsiz izin alıp kendim bakacağım artık, bakıcıyı çünkü hiç istemiyorum