Benim oğlum 25 aylık ben azaltarak gidiyorum bu biraz uzun bir süreç ama kesinlikle daha sağlıklı hem benim hem onun için güzel bir geçiş. Uykuya dalarken emziriyorum gündüz sürekli bahçede parktayız. Meme istediğinde acıdı emzirirken dişlerin canımı çok yaktı dedim ki diş izlerini gösterdim. Yanında açıp krem sürdüm öptük memeyi gede uyumadan önce emzireceğim dedim ve asla unutmuyorlar gece karanlık oldu meme istiyorum benim uykum geldi dedi emdi uyudu. Gece uyandığında zor oluyor onu da en sevdiği şey çikolata. Çikolatalı süt yaptım termosa koydum gece kucakta pışpışlayarak uykuya dönmezse onu vereceğim. Bazı geceler daha sık istiyor ikimizin ruh haline göre veriyorum ya da çabalıyorum. Bence anlatarak kararlı ilerleyin