Kızlar iyi akşamlar oğlum tuvalet eğitime başladık çok şükür iyi gidiyoruz hallettik sıkıntı yaşanmadan ama çok fazla sık çişe çıkıyoruz normal mi acaba başına gelen oldu mu ilk başlarda böyle olması normal mi Acaba henüz bi hafta olmadı bile başlayalı