Kızım 30aylık biri elinden oyuncağını alsın hemen ağlar yigenim var 1.5yasinda memlekete geldik ondan bile çekiniyor oyuncağı elinden almıyor o alınca ağlıyor aşırı mızmız sürekli ağlama modunda yoruldum iyice onu öyle gormek hem üzuyor hemde sinirlendiriyor beni.Biryere gittigime pişman oluyorum çoğu zaman. Şimdi memleketteyim burada ailem tek büyüdüğü için böyle v.s diyorlar ama arkadaşımın çocukları da var böyle değiller yapı meselesi sanırım çözemedim ya ne yapabilirim bilmiyorum