Kızlar bu defa eltimin çocuğu hakkında soru soracağım 10 aylık hastalanmış doktora götürmüşler doktor 3 tüp kan almış 17 yaşında kemik erimesi olabilir demiş bu 3 tüp kanı eğer olursa o zaman kullanacağız demiş çevrenizde hiç böyle birşey duyan var mı ayrıca eltimi hiç sevmem oda beni hiç sevmez benimde çocuğum zamanında 10 gün hiç ateşi düşmeden araştırma hastanesinde yatmıştı kesin birşey bulamadılar her doktor birşey demişti bizi onkoloji servisine alacaklardı eşim asker o zaman görevden izin verip göndermediler memleketten babam gelmişti çocuğumun başında babamla ağlamaktan helak olmuştu sonra neyse çocuğum iyileşti hastalığa dair de birşey bulunamamıştı doktorlar da şaşırmıştı o zaman kayınvalidem ler eşim yanımda olmadığı halde sadece 1 kere aradılar telefonda saatlerce ağladım anlattım durumu bişeyi yoktur sen abartıyorsun dediler çok zoruma gitmişti şimdi eltim kayınvalidem ile yaşıyor haliyle çocuğunu kayınvalidem büyütüyor kemik erimesine olayına aşırı üzülüyor bende üzüldüm duamı da ettim elimden gelenide yaparım ama zamanında beni hiç biri umursamamıştı siz bu durumda ne yapardınız?