Minzilikuymak61 ben de araştırmıştım bunu. Eğer makinada 1-2 programda yıkıyorsanız sürekli, aynı derece, ısı ve dakikada yıkadığı için koku yapıyormuş makinanın içi. Arada bi başka programlarda da yıkamayı deneyin ve makina temizleyiciyle güzelce temizleyin. Sonra düzelicektir. Sıcak havalarda koku daha çok olurmuş