Canparcam_ 21 mi, ay Töbe de.. 21de ölmüş olurum ben 🤦🏻♀️😲
Emziren bir arkadaşım var dedi ki, sürekli bebegi emmek istiyormuş. Memem açık yatıyorum artık resmen diyordu. Sonra bebek babasıyla yatmaya baslamıs, annede bebegin odasına geçmiş. Her uyandığında baba kalkıp sakinleştirip uyutmuş. Böyle böyle alışmış bebek, sadece gece 1 kez emziriyorum dedi. Anne kokusunu, süt kokusunu aldıkça emmek istermiş bebek.