Selimustafa 3-4 gündür ben de kızım da sürekli hapşuruyoruz, hafif burun ve boğaz yanması bir geliyor bir gidiyor. Hasta olmaya çalışıyor gibi bir halimiz var umarım mevsim geçişi polen alerjisi falandır (kaç gündür kötüleşmediğimize göre öyle olduğunu düşünüyorum) inşallah bayrama kadar bunlar da biter, bebeğinize de acil şifalar diliyorum🙏🏻