İyi geceler hanımlar 🙋🏻♀️ bugün kedimiz eve geldi. Anneden ayrılan son yavru ve geldiği yer daha sakin bi ortamdı. 2 küçük kızım var, 1.5 ve 3 yaşlarında. Kedi hem çocuklardan hemde yeni ortamdan korktuğu için sürekli saklanıyor. Mama yemedi, su da içmedi. Kedi yavru da olduğu için alışma süreci uzuyor sanırım. Yapabileceğimiz herhangi bir şey var mı acaba? Her türlü tavsiyeye açığım 🌻