İyi akşamlar arkadaşlar.genital dudak yapışıklığı diye bişey başına gelen var mı aranızda? Bugün kızımı doktora götürdüm orda fark etti doktor bi işlemle açtı yapışıklığı.ama kızım çok fazla ağlıyo canı çok yanıyo çişini yapmak istemiyo saatlerdir.çok endişelendim nasıl geçecek ne zaman geçecek.yaşayan ya da duyan bilen varsa paylaşırsanız çok sevinirim