Cihanbahar emme refleksi zayıf olabilir. Çabuk yoruluyordur . Emmek başlı başına bir efor zaten zor yani, meme dolu olunca sütün akışı hızlı olur bebek özellikle çok acıkmışsa yavaş akan sütü veya zorlanarak süt emmeyi istemez. Benim bebeğim de öyleydi ben emme aralıklarını kısalttım yani çok acıkmasıno beklemeden meme teklif ediyorum o zaman emiyor, deneyin siz de