zeynepssmom Kızlar erkek bebeğim var 40 günlük bezini sık değiştirmeme rağmen çişini zıbına geçiyor üst yanları ıslanıyor sürekli üstünü değiştirmekten bıktım çözümü var mı bu işin ya
Hbbadgzl zeynepssmom pipi aşağı doğru düzeltin bir de yA zıbın küçüktür yada bez küçüktür ikisini kontrol edin :)
Nursena0606 zeynepssmom bezin kenar kısımlarını kontrol edin. Bezi takarken iyice açmazsanız lastikler içe dönük kalıyor ve taşma yapıyor.
AhsenVeraveannesi Off aynı sorundan dertliyim bende ya ilk çocuğum kızdı şimdi erkek daha 15 günlük ama çok taşıyor bezi kızımda böyle değildi ben erkek çocuk bakamıyorum diye kaynanama baktırıyorum 😂😂😂😂😂
Adssmom zeynepssmom 3 numaraya gelene kadar hep sızma yaşadık. Şuan 2 aylığız 3 numara bez kullanıyoruz çok şükür artık bitti sızma olayı. Belki bi numara büyük bez deneyebilirsiniz. Bazı bez markalarının bedenleri çok dar oluyor
Minnakkk zeynepssmom bezi iyice acmıyor olabilir misiniz bariyerleri cekin e acılıyor belki de o yuzden tasıyor olabilir. Bir de erkeklerde genel sorun sanırım hep ön kısmı doluyor bezin arkası bombos 😀
Cangul zeynepssmom bizi küçük geliyordur benimde öyleydi hemen bir numara buyugune geçtim sorun çözüldü
goktugmom_061220 zeynepssmom Bezi hangi marka kullanıyordunuz? Bence bezden kaynaklı. Benim de oğlum var. Doğduğundan beri Prima kullanıyorum hiç böyle bir problem yaşamadım.
Balyanaakannesiii zeynepssmom sleppyde yaşadım o problemi molfixtede bi süre yaşadım numara büyütmeme rağmen hep sızdı sonra primaya gectim suan sorun yaşamıyorum