tatlieksi24 ben yalnızca bilgimi yazayım. Bebeklerin göz perdeleri henüz daha açık olduğu için diğer varlıkları da görebiliyor ve mezarlıkta da varlar diye götürülmesi doğru değil deniyor. Ben çok inanmadım ama götürmedim de götürsem her hafta giderdi bizimle beraber yine de korktum ne yalan söyleyeyim.