Msssmy Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum kapı pencere açmadığım halde evdeki tozlardan bıktım. Kurutma makinesi alırken hangi özelliklere dikkat etmeliyim. Evinizde kullanıp memnun olduğunuz marka varsa paylaşır mısınız
nutellayiyensincap Msssmy arçelik 800km çoook memnunum,iyi ki almışım dediğim ürünlerden;kesinlikte tavsiye ederim. Tozlar bitmedi ama azaldı ayrıca çamaşırlardan çıkan havı tozu görseniz biz bunları nasıl giyiyormuşuz dersiniz👍🏻
SetenayCo Msssmy siemens iq800 modelini ben kullanmıyorum bosch serie 6 modelini annem kullanıyor ikimiz de çok memnunuz.
Balyanaakannesiii Msssmy Regal 9102 9 kg modelini hepsiburadadan 2250 ye almıstım kurutması cok iyi ütü yapmama gerek bile kalmıyo bebek kıyafetlerinde evim kücük balkonum yok tozdan kurtuldum🌸