Seher2410 Kızlar merhaba evim yerden ısıtma ve her yer fayans çok soğuk oluyor üstüne parke döşetmek istiyoruz yapan veya duyan var mı ısıyı keser mi çok kararsızız🥲
Alpingo Seher2410 yerden ısıtmaysa dieek fayansın üzerine parka koyarsan daha da soğuk olur fayansı söktürüp parke yaptırmak daha öantıklı
Sessiz_oyuncu Seher2410 zaten parke fayans kdar soğuk olmuyor. Bide kaynanamın doğalgaz boruları yerden değil ya yerden olsa ekstra sıcak olur diye dşünyrm