Ozlemaydin Kizlar 7 gn once dogm yptim dun bebegimn gobegi dustu ama kaniyor ne yapmliyim hic aglamiyor bile sadece kaniyor ne ypacgim
Arzuuuu Ozlemaydin canım doktora götür doktor yakıyor gerçi beni ki yaktıktan sonra da kanadı ama ben alkol sürdüm kendi kendine düzeldi sen alkol sürmek istemezsen batikon sürebilirsin
deletedmom173 Ozlemaydin canım götür benim oğlumun da kanadı temizlediler bir daha kanamadı doktor kontrolü olmadan dokunma
deletedmom173 Ozlemaydin zararlı olsa uygulanmazdı canım komşunun bebeğinin de kanadı düşünce onuda temizlediler bir daha olmadı şükür yakınsa götürmeni tavsiye ederim
Srplmcht Evet benim oglumunda gobegi dustukten sonra zibini surekli gobeginden kan lekesi oluyordu.cocuk doktoruna gittik.yakma diyorlarmis ama gerçek anlamda yakmiyor tabiki gumus bi cubugu gobek deliginin icine sürdü falan cok sukur dahada bisey olmadi