iyi akşamlar arkadaşlar 3 yasında kızım var 2 dıs agrısı yasıyor 2 kere acıle gıttım once ki gottıgım doktor cok degıl dedı agrı kesıcı verdı ama dun tekrar baslayınca hıc durmadan ahzına yemek suremıyor tekrar goturdum ve cok kotu olmus dısı dedı enfeksıyon kapmıs belkı dolgu belkı de cekılebılır bıle dedı ama genel anestıezı ıle yapılıyormus sanırım bu yasta cekılırmı bırde hıc cektıren oldu mu surec nasıl 😞