Ben 23 yaşındayım pcos hastasıyım dün kol uyuşmam oldu bugün hastaneye gittim kalbimde büyüme ve ritim bozukluğu çıktı 10 ay önce sezeryan doğum yaptım tekrar hamile kalmak için geçen hafta tedaviye başladık korkuyorum kalbimden yana tedavi esnasında bana veya olacak bebeğime bir zarar olur mu diye. Bu durumu yaşayan var mı kalp rahatsızlığı ve sezeryan doğum yapan veya hamileliğiniz nasıl geçti