Sameis Bebeğimin bacaklarında morluk olmaya başladı sizce normal mi emekliyoruz ama hızlı hızlı gitmye çalışıyor sizinde bebişlerde morluk oluyor mu yani bu normal bişe mi ki
Madam Sameis bacaktaki morarma düşmeyle vurmayla falan oluyorsa normal ama yok kendiliğinden oluyorsa asla normal değil ve ciddi hastalıkların belirtisi sizin nasıl olduğunu anlamanız zor doktora gidin mutlaka kan değerlerine falan bakılsın çocuğun
Sameis Madam Madam yani birincisinde düştü morardı ikincide emekliyor işte hep yerde hızlı hızlı kendi kendine olmadı gibi ama yinede götürim nolur nolmaz