Majesteleri Kızlar bebeğim 8 aylık ve bi anda ağlamaya başladı kaka kokusu geldi ve biraz katı bir şekilde dışkısını yapmış 2.kez yine çok ağladı yine hafif katı şekilde yaptı kabız değil zeytinyağı sürdüm karnı sert değil veya kan yoktu neden olmuş olabilir
Araseymen Majesteleri mutlaka doktora götür makat çatlağı olabilir.eger varsa ve ihmal edilirse kaka yapmasi kabuz olur bebek icinde senin içinde.
Derinmevzu20 Majesteleri makat çatlağı olabilir, ılık suya oturtup sonrasında penaten diye bir krem var pişik kremi mucizevi krem olarak biliniyor Almanya’da . 3 günde çatlağı tedavi eder