Eserr-80 aysell44 benim kizimda öyle dönmüyor ses çıkarmıyor zaten çok gülecek bi bebek değil ama son 2 gundur sesli gülüyo ayakalrini keşfetmeye calisirken donemeu filan calisiyor yani normal galiba
Alinabebek aysell44 daha kendi sesini keşfedememiştir biraz daha zaman vermelisin sesli harfleri uzatarak tekrarla sürekli. 6 aylık canı isterse yan dönüyor
Aysimannesi aysell44 gün içinde bebekle konuşuyor musunuz ? Diyalog var mı yoksa kendi kendine oyalanan bir bebek mi
aysell44 Eserr-80 güleç benim kızım da sesli gülme yok güzel güzel dinler ben konuşunca ama sadece ağlar
aysell44 Aysimannesi stek durunca ağlıyor mesela uyuyana kadr sürekli birlikteyiz konuşuyorum oyun oynyrz uykusu gelince ağlar uyuturm