Oğlum 1.5 aylik 3-4 gunde bir kaka yapmayi aliskanlik haline getirdi. Anne sutu de alıyor mama da. Kabizlik yok yaptigi zaman normal sekilde yapıyor doktora sordum kulak cubugunu zeytinyagina bandırıp uyar dedi ama o da işe yaramıyor. Ne gibi yontemler tavsiye edersiniz?