Pamuguum Kızlar 1 ayligiz memeye gelince ağlıyor bazen . Niye yapar ya biberon emzikte yok . Sizlerde de oluyor mu
Alinabebek Pamuguum huzursuz dönemde olabilir burun tıkanıklığı sütün yavaş gelmesi ya da fazla gelmesi gibi de olabilir
Pamuguum Alimel gazını çıkarıyorum üstten yinede yapıyor . Çıkardıktan sonra memede huzursuzluga devam etmesi oluyor mu sizde
Pamuguum Yorgunannee_dd burnu tıkalı değil şükür de . Önceden gazı olunca yapardı gazını alırdım devam ederdi . Şimdi gazını alıyorum ama huzursuzluk devam ediyor
Pamuguum Saliha03 ah keske diyecegim neredeyse. Öyle tazyikli gelecek çok süt yok . Ilk dolu halinde de yapıyor yumusakkende yapıyor anlamadım gitti
Pamuguum Frdmkl evet 5.haftadayiz ondan midir ki çabuk geçer sakın emer inşallah. Çünkü 2 çocuğumda meme reddi yaptı bari bu yapmasın diye uğraşıyorum emsin istiyorum .