Merhabalar, bebeğim bugün altı aylık oldu. İlk iki gün patates tattık ama ağzında bekletip tükürüğüyle beraber çıkarttı 🤷♀️ Sevmediğini düşünüp bugün havuç denedim ama yine aynıydı. Çatalla ezerek verdim, anne sütüyle de kıvam verdim. Böyle devam etmeli miyim yoksa blendr kullanmalı mıyım. Deneyimli anneler yol gösterirse çok sevinirim, bilemedim ne yapacağımı.Normal bi süreçtir umarım