anneyimben25 Kızlar her kullanımda steril ediyormusunuz ben yeni aldım ilk aldığımda kaynar suda steril edip kuruttum birdaha kullanıcam sasece suyla yıkamam mı lazım tekrar aynı işlemi tekrarlalimammı lazım???
yusufarasmom anneyimben25 ben sürekli steril yapıyordum evet yorucu ama onun sağlığı daha önemli çünkü koku geliyor bide 6 aya kadar biberon temizleyici falan kullanmadım sadece sıcak suyla steril yapıyorum
Saliha03 anneyimben25 Sadece sıcak su ile yıkıyorum sabun vs kullanmadan süt sonuçta memeyide o emiyor 😊
Busemommy anneyimben25 Merhaba tatlım ben manuel pompa kullanıyorum birde mochi’ nin süt toplayıcısını hepsini sıcak sudan geçirip karbonatlı kaynamış suda bekletip duruluyorum sende öyle yapabilirsin😇
Heyecandorukta anneyimben25 steril etmek lazim suyla yikasan da kalintilar olabiliyor ve bakteri urer