Papatya_ Kızlar spiral taktırdım ama sancı var surekli sancilaniyorum acaba neden sancilaniyorum leke olsada olmasada sürekli bir sancilaniyorum
serenittyyy Papatya_ vücuduna yabancı geldiği için böyle oluyor doktorda bana demişti geçiyor ama iki üç güne inşallah
serenittyyy Papatya_ ben yeni taktırdın sandım baya uzun bi süre geçmiş aslında adet dönemindeysen normal yinede ama değilsen bence bi git doktora
Papatya_ Saliha03 kontrol gittiğimde söylerim canım teşekkür ederim spirali taktirdim taktirali sancım oluyor
Papatya_ serenittyyy gidicem csnim evet surkeli sancilaniyorum aşırı kanamam falan yokta sadece lekelneme oluyor oda nlmral diye biliyorum