Familyboy canım ben 3 saatte bir veriyorum 120 ml sut cikiyor ama aradan 4 5 saat gecmesi gerekiyor yoksa süt damla damla geliyor hic çıkmiyor o sürectede bebek acıkinca mecbur mama veriyorum sonra zaten süt dolmus olunca sagim yapiyorum yani bi mama bi süt şeklinde oluyor. Bebegim 3 aylik olacak emmiyor her yolu denedim eds vs herseyi yaptim olmuyor mememi agzinda degdirdigi an ögürüyor agliyor çekmiyor biberona cok alistı sarılık oldugu için mecbur biberon kullanmak zorunda kalmıstik. Ama dedigim gibi şuan bu sekilde ilerliyorum benim hedefim suan icin bu sekilde devam etse bile raziyim bi sekilde o sütü içiyor en azindan 6 aya kadar idare edebilmek istiyorum bu sekikde