Talhayes 8,5 ay oldu doğum yapalı hala istediğim gibi yüzüstü yatamıyorum yaa biraz yattımmı belimde çok ağrı oluyor doğumdan önce böyle değildi. Tam yüzüstü yatmasanda yan yatıp hafif dönebilirsin bence. Ben 3 ay sonra yatmıştım birşey olur diye yatamadım