Yldzz Merhaba 3 aylık bebeğim in bugün gözünün biri çok sulanmaya başladı, başına gelen var mı başka birinin de ciddi bişey değildir umarım 😞
hilalibrahimkartalms Yldzz benim kızım 9m5 aylık canım geçenlerde çapak oldu gözlerinde acamadi sağlık ocagina götürdüm bebeklerde olan şeymiş ama usutmekten de olyor diye biliyorum krem verdi 2 gün sürdüm geçti çok şükür
Yldzz hilalibrahimkartalms hmm bende bazı yazılar okudum göz yaşı kanalı tıkanması diyorlar çok tedirgin oldum umarım tıkanıklık yoktur 😞