Merhaba anneler benim sorum mamada çok gaz yaparmı 37 günlüğüz daha mama veriyorum önce anne sütü veriyodum ama yetmiyo sütüm şimdi mamayı çoğalttık ama gaz sorunumuz çok oluyo mamasıda gaz yapıyo olablirmi her mama her çocuğa yaramaz derler hep size sormak istedim şuan sma kullanıyoruz maması yapıyosa şayet hangi mamayı almalıyım sizler hangi mamalardan memnunsunuz mamayı değiştirdim gaz sorunu azaldı dien varmı