Melisakyol Merhaba anneler. 2 yaşındaki oğlumun içe basma sorunu geçmedi halâ o yüzden doktora götürmek istiyorum. Tavsiyesi olan var mı
cns35kpk Melisakyol merhaba, dokuz Eylül’de hemşireyim. Dokuz Eylül üniversitesi hastanesi ortopedi bölümünde Prof. Dr. Haluk Berk ve Prof. Dr. Can koşay var. ikisi de çocuk ortopedisi ile ilgili, çalışmalar yapmış bilgili hocalarımızdır. Geçmiş olsun ❤️🩹