Hayırlı uğurlu olsun. İlk zamanlar nasıl yatırırdınız ben oğlumu hep 7 7 buçuk arası alır karanlıkta uyuturdum şimdi tabi 14 ay oldu saat de 8 buçuk 9 oldu ama hep merak ediyorum bu geç uyuyan bebekler neden geç uyuyor. Normalde 7 8 gibi uyumaları lazım. Bu arada biz hala gece uyunamasını bırakamadık