Merhabalar çok stresliyim kuzum 14 aylık doğum yaptığımdan beri her ay düzenli adet oldum bir iki gün aksamalar dışında bu ay olamadım sancım da var olmuyor. Hamile iken de böyle olmustum sancım olmustu adet olamamıştır stresten ölüyorum çünkü ikinci bir bebek fikrine fiziksel ve psikolojik olarak hazır değilim. Bakıyorum bu ay çok gecikende var. Test yapmaya da korkuyorum nasıl olaaaacaaak