53 günlük bebegım bır buçuk aydır pişik herseyı denedim , sudocrem , zeytınyagı , desitin , pudra, hamezic +br krem karışımı ,hametan , altını pamukla sıldım ıslak mendil kullanmadım bezi sleppydi prima aldım daha da devam etti bu sefer molfix aldım daha ne yapmam lazım ki geçmiyor emmiyor arada süt sagıyorum günde bir kez süt alerjısı olmadı imkansiz bende süt tüketmiyorum oda mama çoğunlukla , altını günde 1 saat açık bırakıyorum ne pişikmiş ya