Bebeğim kulağını tutuyor sürekli ve çok huysuz 8 buçuk aylık alttan iki dişimiz çıktı acaba başka diş mi geliyor. Diğer ikisinde böyle olmamıştı şimdi kulağını tutup ağlıyor sürekli mız mız ne yapacağız calpol veriyorum sanırım ağrısı var diş mi sizce ?