Kızlar kızım 3 ay 20 günlük . Son 1 haftadır sesini keşfetti sanırım sürekli çığlık atıyor. Ama öyle böyle değil :( hiç durmadan ince tiz sesle çığırıyor. Belli süre sonra boğazı acıyacak diye korkuyorum. Yatarken de kucaktayken bağırıyo sürekli. Normal bi durum sanırım ama napabilirim boğazı acıyacak çığlıktan :(