Selam ben. Ben de sorun yaşadım. Öncelikle süt için bol bol bol su için. Hoşaftır tatlıdır bunlar bonus, uyku da önemli mutlaka bebiş uyudukça uyuyun. Göğüs ucunuzu tutabiliyor mu. Benim sıpa 3 ay tutmadı hiç ağzına almadı. Hava güzel bol bol ten ten yapın. Üstünüzü soyun ve bebişi de bezle bırakın sarılın sütünüz için önemli. Eğer göğüs ucunuz içe çökğkse benimki gibi yok hükmündeyse şırı ga ile göğüs ucu çıkarma var bir onu deneyin. Ve en en önemlisi lohusa kafası kimseyi takmayın. Sadece ana ve bebişinize odaklanın. Hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüsün