Merhaba🌸
Oğlum 2 yaşında gün içerisinde emziği çok kullanmaya başladı. Gece uyurken de emzik ağzında olmadan uyumuyor. Kaybolmuş gibi yaptık yedek emziklerin yerini biliyordu aldı oradan. Pul biber sürdüm ağzı yanmasına rağmen emmeye devam etti. Tecrübeli anneler sizler nasıl bıraktınız?
Teşekkür ederim şimdiden🌸