bukaga Kızlar merhaba bugun tam 13 aylıgız kontrole gittim 10.920 cıktı kilomuz doktor diyet uygula biraz cok kilolu dedi endişelendm, normal bi görüntüsü var cocugun sizin bebişler kac kilo cidden kilolu mu bebeğim bana hiç öyle gelmio cok normal gözüküo
TheBaby bukaga Bence değil. Benm kız 9.ayda o kilodaydı. Doktor gayet iyi demişti. Şimdi 1 yaşına girecek
Teemo07 bukaga benim oglumda 13 aylık olacak haftaya. Suan kilosu 9400 bize de kilosu az dendi 🤷🏻♀️ ben anlamadım ne kadar olmalıymış. Arkadasımın bebegi 13 aylıkken 13.5 kiloydu bebegi, ona da yüksek sınırda denmişti. İlginç. Simdi hangisi kilolu 😁
Arenilay- bukaga doktor bizim 1 yaş kontrolünde 12.700 çıktı kilosu iyi dedi çok yada az demedi normal bence🌸
bukaga TheBaby masallah canım bence de bende oğlumu hiç kilolu görmüyorum normal gibi yani ben simdi ne die diyet uygulucam bebeğe
bukaga Teemo07 ay hepsi birbirinden bi haber gibiler yaaa laf olsn diye mi söyleniyor anlamadm kiii görüntü de de cok normal cocuk tombiş demem yani mesela
Teemo07 bukaga bence tam ideal kiloda. Bizim birazcıcık almamız lazım. Yaşıtlarından minyon görünüyor ama anne baba da öyle.. Normal sanırım.
Bebegimm1 bukaga persentil degerlerine bakin isterseniz benmki 4050 dogdu 12 aylikken 12.100 kilodaydi normal ilerliyor kilosu fazla demedi kimse
Demetbulut bukaga bence değil o aylarda yaklaşok aynı kilodayfı oğlum.. Hareket ettikce azalıyor kilo alımı.. Koşma emekleme yürüme vs.. Baya bir etkiliyor
cocomelon33 bukaga oğlum 1 yaş kontrolünde 10.5 kiloydu gayet normal dedi doktorumuz.Hem de çok kilolu dedi ha saçmalamış doktor bence doktoru değiştirin
Madam bukaga yok ya çocuk gayet normal ortalama 14 aylık oğlum 10 buçuk kg diye doktor az gibi ama sıkıntı değil boyu uzun dedi bize normal demesi lazımdı sizin hesaba göre
Daenerys Herkes dümdüz kilo konuşmuş. Post sahibi annenin bebeği belki kısadır. 12 kilo olan bebek uzundur. Boy kilo oranına bakıp söylemek lazım
bukaga Daenerys boyu uzun değil ama kilo persentili %70 in üzeri boy ise %55 dedi kilo fazla biraz diyet yapalım dedi, boyu 77-77.5 dedi
Madam bukaga benim oğlum biraz daha uzun 81 cm tabi ama daha zayıf duruyor ona rağmen çok sıkıntı etmedi kilosunu bilemiyorum ya ama kesinlikle fazla değil persentil tablosundan bakın bence
Bebegimm1 bukaga persentil tablosuna baktim kilosu normal gosteriyor yani diyet neden yap demiş anlamadim doktor.benmkide sezaryen etkilecigini sanmam ama bence diyet yapicak kadar kilolu degil ya boyu falanda normalse kilosu iyi bence 🤷🏻♀️