Dual 2 yaşına 20 gün var kızımın. biberonla su içiyor Ya da bir şeyler yiyor kullandıktan sonra atıyor. Biberon yendiği bir şey veya oyuncak hepsi için aynı şey geçerli. Hepsini atıyor yere. Neden yapıyor olabilir veya böyle davranması normal midir ?
Dual SeninAnnenBirMelektiYavrm İnşallah internetten baktığımda ilgisiz kalmış olmasından dolayı dikkat çekmeye çalışıyor olabilir yazıyordu.
Ebrar18 https://www.instagram.com/reel/Cc7SOHmg2qR/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Dinleyin Güzel anneler 🤗 ne ilgisizlikten ne kıskançlıktan ne de başka bişey yüzünden oyuncakları atıyorlar . Sadece öğrenmek için fırlatıyorlar 😂😂
Mrvgkn Benim 28 aylık oğlum da öyle su içer bardağı fırlatır kaç bardak kırdı bilmiyorum muz yer kalanını yere fırlatır görmeyip üzerine bastığım çok oldu geçecek inşallah 🤲