Erguvn ah ah dört aylık oğlum var gebelikte 15 kilo almıştımz sayesinde hamile kaldığım kilodan 2 kilo aşagı düştüm. Şikayetim yok ama:)
valla ilk başlarda ben de oyalamakta zorlanıyordum. Sıkılıyordum da… sonra baktım kaçış yok zevk almaya karar verdim 😜 beğendiğim güzel oyuncak, kitap ve zeka kartlarını alıyorum. Günü planladım kabaca…
Sabah uyandığında üst değişimi, emmece vs… sonra zeka kartlarını gösterip takip ettiriyorum. Siyah beyaz kitaplarımız var onlara baktırıyorum. Bol bol konuşuyorum.
ikinci uykudan uyandığında spor yaptırıyorum. Masaj ve bol bol yogurmaca… bunları yaparken tabi bol bol gıdıklıyorum gülüşüyoruz. Eger Eşref saatiyse pusetine koyup birkaç iş yapıyorum. Genelde Eşref saati olmuyor 🥲 oyun halısına koyuyorum onda oyalanıyor.
uyuyo sonra müzik saati başlatıyorum. Tef çalıyorum ona 😂ritim algısı oluşsun diye.. çocuk şarkıları açıp ellerini kollarını hareket ettirerek eşlik ediyorum. Yere battaniye serip oğlumu sağa sola yuvarlıyorum. Bazen kucağımda tüm odaları gezdiriyorum ve bol bol konuşuyorum.
hava güzelse arabasıyla dışarı çıkarıyorum. Arabada uzun süre durmayı sevmiyor uyku saatine denk getiriyorum bazen. Dışarıda olunca saha uzun uyuyo zaten.
ama şunu söylemeliyim ilk zeka kartlarım diy toy marka bir de sincapkitap yayınlarının bebeğim öğreniyor ilk kartlarım benim hayatımı kurtardı. Cok seviyor cünkü oğlum onlara bakmayı. Her gün bir iki kere onlara baktırıyorum. Anlatıyorum.
İş yapacaksam pusetine koyuyorum. Buzdolabının alt bölümüne o zeka kartlarının birkaçını magnetle sabitliyorum. Puseti de tam dolabın önüne koyuyorum o bir 10-15 dk oyalanıyor onlara bakarken:) iş yaparken de sürekli konuşuyorum onunla.
ama pertim cıkıyor tabi. Eve biri gelince direk kucağına atıyorum oğlumu ilgilensinler diye 🤣
erken yatırıyorum elimden geldiğince inşallah daha da erkene cekicem gece uykusunu.