Genc1prensannesi benim demir eksikliği vardı , bide kaş farı çok uyguluyordum o yüzden galiba ,badem yağı ve vazelinle durdu ama bende microblading yaptırdım kaslarım dökülmuyor ve iyi durumda ❤️ tabi gittiginiz yeri de iyice araştırn yapmayı dusunursenz eğer benimki alman usulü üç yıl kalıcı dediler bir yıl bile kalmadı