TheBaby Merve2410 İlk doğduğunda kullanmıştım. Soya yok içinde o yzden tercih etmiştim. Ama snra kabız yaptı bıraktık
Senem1234 Merve2410 bize hastanede vermişlerdi bende 2 kutu devam ettim. Daha sonra sma ya geçmiştim.
Merve2410 Senem1234 Bize de hastane de verdiler 3,5 aydır kullanıyorum ama kabız yaptı sanırım değiştirmek konusunda kararsız kaldım