Kizim 3aylikken başlamişdi emmeye,ilk 3ay sağarak besledim.fakat sütümde boldu çok şükür.Amma oğlum hiç orali olmadi 2.5aylik ve sütüm artik tükeniyordu sağmak işe yaramaz olmuştu(makinesiz elle sağmama rağmen)2gündür ful mama veriyordum.Amma şimdi israrla emzirdim ve emdi doydu sanki)Çok mutlu bir anne oldum.