Merhaba,
Benim hastanede sütüm kesildi travmatik dogumum nedeniyle. Bu yüzden bebeğim biberona alıştı. O arada sütüm gelmeye başladı ama asla memeyi tam anlamıyla tutamadı. Kendi tecrubemi paylaşıcam belki bu sorunu yaşayanların işine yarar.
ilk önce 6 numara beslenme sondasıyla mamayı parmakla vererek emzirmesini güçlendirmeye calıstım. Sonrada biberonu değiştirdim. Çünkü herzaman parmaktan da almıyordu bebeğim. Krizlere giriyordu. Medela biberona geçtik emmeden mama gelmiyor çünkü. Bebeğimin emme refleksi güçlendi ama yinede emmiyordu. Bende göğüs pompasıyla süt akışını hızlandırıp sonra emzirmeyi denedim ve ilkkez bebeğim 15 dk emdi. Belki birileninin işine yarar diye yazmak istedim. Çünkü kendim cok kafaya takmıstım. Umarım emzirme sorunumuz tamamiyle ortadan kalkar🙏