10 günlük bebeğim gaz sancısı çekiyor uyurken ağlayarak uyanıyor kıpkırmızı oluyor çıkarınca rahatlıyor doktoruma söyledim sab simplex damlayı kullan dedi günde 4 defa 15 er damla dedi kullanan var mı işe yarıyor mu ben rezeneyle anasonu karıştırıp demliyorum içiyorum günde 2 defa bugün de kimyana başladım yemeklerime katmaya çayıma katmaya inşallah işe yarar siz neler yaptınız gaz için çok üzülüyorum bebeğim ağlayınca gaz için 🥺🥺